A REHAU Forgalmazó Kft. REHAU
épületgépészeti üzletága REHAU REWARDS hűségprogramjának hivatalos szabályzata
1. A HŰSÉGPROGRAM SZERVEZŐI
A REHAU hűségprogram szervezője REHAU Forgalmazó Kft., székhelye: 2051
Biatorbágy, Rozália park 9., Cégjegyzékszám: 13-09-083971, adószám:
10885035-2-13. A hűségprogram társszervezője Create Direct SRL, székhelye
Bukarest, Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bukarest. A hűségprogram
a jelen szabályzat előírásainak betartása mellett zajlik . Jelen Szabályzat
általános feltételei, az alábbi részletezés szerint, a hűségprogram összes
résztvevőjére kötelező jelleggel érvényesek. A szervező fenntartja magának a
jogot, hogy különleges esetekben a Szabályzatot módosítsa, a módosításokat
pedig közzéteszi.
2. A HŰSÉGPROGRAM IDŐTARTAMA ÉS
TERÜLETE
A REHAU Kft. a REHAU hűségprogramot
2017. szeptember elsejei kezdettel hirdette meg. A program visszavonásig érvényes,
REHAU Kft. fenntartja a jogot a hűségrogram azonnali, indoklás nélküli
felfüggesztéséhez, vagy megszüntetéséhez. A programban résztvevő
nagykereskedő partnerek: 2. számú melléklet. Érvényességi területe
Magyarország.
3. RÉSZTVEVŐ MÁRKÁK ÉS TERMÉKEK
A programban a REHAU Forgalmazó Kft.
által forgalmazott RAUTITAN, RAUPIANO, RAUTHERM termékcsoport
összes terméke részt vesz. A REHAU által forgalmazott egyéb, itt nem szereplő
termékcsoportok a programban nem vesznek részt.
4. RÉSZTVÉTELI JOG
A programban bármely Magyarországon
bejegyzett épületgépészeti szakkivitelezéssel foglalkozó jogi személy vehet
részt, amely a kampány ideje alatt a http://rewards.rehau.hu/ oldalon nyitott fiókkal rendelkezik. A résztvevők fiókjai
az általuk megadott adatok alapján hozandók létre: a Szervező általi
telefonhíváskor, vagy a regisztrációs űrlap kitöltésekor megadott adatok
alapján, amely ingyenesen elérhető a http://rewards.rehau.hu/ honlapon. Minden egyes résztvevőt, aki fiókot nyitott, a
programban részt vevőnek nyilvánítjuk, attól függetlenül, ha az illető személy
a fiókját használja vagy sem. A hűségprogram Szervezője és a szervezésben
résztvevő többi társaság nem vehet részt a programban. A jelen programban való
résztvétel a jelen Szabályzat teljes és jóváhagyó elfogadását jelenti. A
részvételi jog kizárólag a Szabályzat által meghatározott feltételeknek eleget
tevő jogi személyt illeti meg.
5. A REHAU HŰSÉGPROGRAM
LEÍRÁSA
Jelen hűségprogramba tartozik
minden, a REHAU Forgalmazó Kft. épületgépészeti üzletágának hivatalos
nagykereskedő partnerénél vásárolt, a programhoz tartozó termék. A programban
bárki részt vehet, aki a http://rewards.rehau.hu/ honlapon fiókot nyitott. A részvevői fiók a http://rewards.rehau.hu/ honlapon hozható létre a regisztrációs űrlap kitöltésével.
A résztvevő egy visszaigazoló email-t kap. A résztvevő az email-ben
megadott linkre kattintva erősíti meg fiókja létrehozását. A szervező
fenntartja a jogot, hogy résztvevő jelentkezését indoklás nélkül elutasítsa. Az
adatok kézhezvételétől a résztvevő fiókjának bírálatára a Szervezőnek 10
munkanap áll rendelkezésére. A bejelentkezési űrlapban a résztvevőnek
nyilatkoznia kell arról, hogy a képviselt jogi személy ARP besorolású
épületgépészeti szakkivitelező-e (továbbiakban ARP), vagy nem. . Az ARP-k
különleges feltételek mellett vehetnek részt a programban. Az ARP státuszt
a Szervező ellenőrzi és jóváhagyja. A fiók kérelmezésétől számított legfeljebb
10 naptári nap alatt a résztvevő egy SMS üzenetet kap a fiók jóváhagyását
illetően. A résztvevő a http://rewards.rehau.hu/ honlapon léphet be a bejelentkezési űrlapban megadott
„felhasználónév” és jelszó segítségével.
A bejelentkezés után a következő műveletek hajthatók végre:
A hűségprogramban a résztvevők
hűségpontokat kapnak, 7.200.- forint értékű REHAU termékvásárlás esetén a
résztvevő 1 hűségpontot kap. Az ARP vásárló 3.600.- forint értékű
termékvásárlás esetén 1 hűségpontot kap. Ahhoz, hogy a vásárolt termékeknek
megfelelő pontok a résztvevő fiókjában jóváírásra kerüljenek, az alábbi módon
kell eljárnia:
A vásárlást követően a résztvevő
pontszámából a kiválasztott termék értéke levonásra kerül.
Az összegyűlt pontok alapján a
résztvevők által a virtuális boltban kiválasztott termékek az űrlapban
megjelölt jogi személy székhelyére kerülnek kiküldésre a kiválasztás kelte után
legfeljebb 30 nappal és szállítólevéllel kerülnek átadásra. A terméklista
online érhető el a http://rewards.rehau.hu/ címen.
A REHAU Kft. fenntartja a jogot,
hogy a terméklistán szereplő termékeket egyoldalúan módosítsa.
Az adott naptári év során gyűjtött
pontok december 31-ig használhatók fel. Év végén a pontok törlődnek.
6. ÉRVÉNYESÍTÉSI FELTÉTELEK
Ahhoz, hogy egy résztvevő a
programban részt vehessen, és termékeket rendelhessen, a következő
feltételeknek kell megfelelni:
a) a Szabályzat 4. cikkében
meghatározott résztvételi feltételeknek eleget kell tennie;
b) a program ideje alatt, a REHAU
Forgalmazó Kft. hivatalos épületgépészeti nagykereskedőtől a fentebb
meghatározott termékeket kell vásárolni,
c) a vásárlást bizonyító számlákat a
vásárlástól számított 3 hónapon belül fel kell tölteni,
c) pontgyűjtésre és termékvásárlásra
az adott naptári év utolsó napjáig van lehetőség.
d) ARP partnerek egy naptári évben
legfeljebb 12.000 pontot gyűjthetnek, nem ARP partnerek egy naptári évben
legfeljebb 6.000 pontot gyűjthetnek.
7. TERMÉKEK A HŰSÉGPROGRAMBAN
A pontokért megvásárolható termékek
listája a hűségprogram teljes időtartama alatt elérhető a http://rewards.rehau.hu/ oldalon a Katalógus részben. A termékek listája azok
rendelkezésre állása függvényében módosítható. A jutalmak teljes értéke a
kampány végén kerül felbecsülésre, a nyereményre jogosult résztvevők száma és a
kért jutalmak számának függvényében.
8. A SZERVEZŐI FELELŐSSÉG
HATÁRAI
A hűségprogram szervezője nem vállal
felelősséget a következő esetekben:
8.1. A regisztrációs vagy rendelési
igények a hűségprogram befejezési dátuma után való kézhezvétele esetén;
8.2. A Szervezőn kívülálló okból
bekövetkezett veszteség vagy késedelem esetén;
8.3. Amennyiben a Résztvevők a
weboldalra helytelen adatokat jegyeznek be, vagy nem hivatalos magyarországi
REHAU nagykereskedőtől vásárolt, vagy a programba nem tartozó REHAU termékekről
szóló számlát töltenek fel.
8.4. A résztvevő internet
szolgáltató vagy az internet kapcsolat hibája miatt fellépő veszteségei,
késedelmek vagy bármilyen más probléma esetén;
8.5. Az internet szolgáltatónak
betudható, előre be nem jelentett megszakítások/üzemzavarok, vagy a belső
hozzáférés megszakítása a hálózatok túlterhelése miatt;
8.6. A pontokért vásárolt termék
bármilyen hibája esetén. A termékeket jótállásijeggyel szállítjuk és bármilyen
garanciális igényt a résztvevő az illető termék szállítójától kérheti
közvetlenül a szállító által kiállított jótállási jegy alapján.
8.7. Amennyiben a résztvevő által
kiválasztott termék nincs készleten a szállítónál a rendelés leadásakor.
8.8 A pontok készpénzre, vagy a
terméklistától eltérő termékre nem beválthatók.
9. ADATKEZELÉS
A REHAU Forgalmazó Korlátolt
Felelősségű Társaság (székhely: 2051 Biatorbágy, Rozália park 9.;
cégjegyzékszáma: 13-09-083971; adószám: 10885035-2-13, elektronikus
elérhetőség: budapest@rehau.com; honlap címe: https://rewards.rehau.hu (a
továbbiakban: honlap); telefonszám: 06 23 530 700 a továbbiakban: Adatkezelő) a
vonatkozó, személyes adatok védelmét meghatározó jogszabályi rendelkezésekkel,
így különösen a GDPR-ral összhangban az alábbiakban tájékoztatja a
szolgáltatásait igénybe vevőket az általa alkalmazott adatkezelésről.
9.1. Adatkezelés
Az Adatkezelő kiemelt figyelmet
fordít a személyes adatok védelmére és mindenkor ügyel a tisztességes és
átlátható adatkezelés biztosítására, melynek alapvető követelménye az adatok
kezelésére vonatkozó megfelelő tájékoztatás nyújtása. Jelen Adatkezelési
Tájékoztató többek között információt nyújt az Adatkezelő szolgáltatásának
nyújtása során történő adatkezeléséről: a kezelt adatok megismerésének
forrásairól, köréről, az adatkezelés jogalapjáról, céljáról és időtartamáról, a
személyes adatokkal kapcsolatos jogokról és az azok közötti választási
lehetőségekről, illetve tartalmazza azokat az elérhetőségeket is, amelyeken
választ kaphat a személyes adatok kezelésével érintett az Adatkezelő
adatvédelmi folyamataival kapcsolatos kérdéseire.
Adatkezelő adatkezelési folyamatai
az alábbiak: a REHAU REWARD Hűségprogram (a továbbiakban:
Hűségprogram) keretében nyújtott szolgáltatások, így különösen a
Hűségprogramban való részvételi lehetőség biztosítása; a Hűségprogramban
adatbázis építése, valamint a jutalmak kiosztásával kapcsolatos teljeskörű
ügyintézés érdekében történő kezelése; hírlevelek útján megvalósított
reklámtevékenység a REHAU-termékekről és kampányokról, a személyes
adatkezeléssel érintettekkel történő kapcsolattartás, valamint Adatkezelő jogi
kötelezettségei körében a személyes adatkezeléssel érintettekkel panaszainak
kivizsgálása.
Az Adatkezelő adatkezelésének
könnyebb áttekintése céljából az alábbiakban összefoglaló táblázatokat tesz
közzé az egyes adatkezelési folyamatokról. Részletes tájékoztatást a teljes
Adatkezelési Tájékoztató nyújt a személyes adatkezeléssel érintett számára
A Hűségprogramban való részvételi
lehetőség biztosítása; a Hűségprogramban adatbázis építése, a jutalmak
kiosztásával kapcsolatos teljeskörű ügyintézés érdekében történő adatkezelés
Adatkezelés
célja:
Hűségprogramban való részvételi lehetőség biztosítása, a Hűségprogramban
adatbázis építése, a jutalmak kiosztásával kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
Adatkezelés
jogalapja: Érintett hozzájárulása [GDPR 6.
cikk (1) bekezdés a) pont]; a hozzájárulás bármikor visszavonható
Kezelt adatok köre:
Érintett neve; Érintett e-mail címe; cégnév, adószám, cégjegyzékszám, székhely,
telefonszám, e-mailcím, foglalkozás, születési időpontja, felhasználó név,
jelszó, megvásárolt termékekkel kapcsolatos adatok
Adatkezelés
időtartama: Érintett hozzájárulásának visszavonásáig
Adatfeldolgozók: S.C. Create
Direct SRL (42-46 Siriului Str., 3rd floor, 014354, Bucharest, Romania;
nyilvántartási szám: RO 16678558;elektronikus elérhetőség:
office@createdirect.ro)
adatfeldolgozás célja: informatikai
szolgáltatások nyújtása, honlap üzemeltetése, szerver szolgáltatás nyújtása,
jutalmak kiosztásával kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
Adatkezelő reklámtevékenysége
keretében REHAU-terméket és kampányokat, rendezvények, céges hírek tartalmazó
hírlevek küldésével kapcsolatos adatkezelés összefoglalása
Adatkezelés
célja:
Adatkezelő REHAU-terméket és kampányokat tartalmazó hírleveinek küldése
céljából
Adatkezelés
jogalapja: Érintett hozzájárulása [GDPR 6.
cikk (1) bekezdés a) pont és a gazdasági reklámtevékenység alapvető
feltételeiről és egyes korlátairól 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (1)
bekezdés]; a hozzájárulás bármikor visszavonható
Kezelt adatok
köre:
Érintett neve; Érintett e-mail címe
Adatkezelés
időtartama: Érintett hozzájárulásának visszavonásáig
Adatfeldolgozók: REHAU
Verwaltungszentrale AG (székhely: CH-3074 Muri b. Bern, Breichtenstrasse 2-4;
nyilvántartó hatóság és nyilvántartási szám: Handelsregisteramt des Kantons
Bern, CHE-101.937.973; elektronikus elérhetőség: datenschutz@rehau.com)
adatfeldolgozás célja: szerver
szolgáltató
Dotmailer (székhely: dotmailer
Limited, No.1 London Bridge, London, SE1 9BG, United Kingdom; elektronikus
elérhetőség: privacy@dotmailer.com; adatfeldolgozás célja: Adatkezelő
hírleveleinek küldése
Adatkezelő és az Érintett közötti
kapcsolattartásra irányuló adatkezelés összefoglalása
Adatkezelés
célja:
Adatkezelő és az Érintett közötti kapcsolattartás
Adatkezelés
jogalapja Érintett hozzájárulása
[GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont]; a hozzájárulás bármikor visszavonható
Kezelt adatok
köre:
Érintett neve; Érintett e-mail címe; cégnév, adószám, cégjegyzékszám, székhely,
telefonszám, e-mailcím, foglalkozás
Adatkezelés
időtartama: Érintett hozzájárulásának visszavonásáig, vagy a
hozzájárulás visszavonás hiányában az Adatkezelő szolgáltatásának az Érintett
tekintetében történő nyújtásának teljes időtartama alatt, valamint azt követően
az általános polgári jogi igények elévülésének általános ideje alapján öt év
Adatfeldolgozók: S.C. Create
Direct SRL (42-46 Siriului Str., 3rd floor, 014354, Bucharest, Romania;
nyilvántartási szám: RO 16678558;elektronikus elérhetőség:
office@createdirect.ro)
adatfeldolgozás célja: informatikai
szolgáltatások nyújtása, honlap üzemeltetése
Adatkezelő panaszkezelési célú
adatkezelésének összefoglalása
Adatkezelés
célja:
Adatkezelő által az Érintett részéről benyújtott panasz kivizsgálása
Adatkezelés
jogalapja: Adatkezelőre vonatkozó jogi
kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]
Kezelt adatok
köre:
Panasz egyedi azonosítószáma; Panasz előterjesztésének helye és ideje; Panasz
előterjesztésének módja; Érintett által beküldött iratok, dokumentumok, egyéb
bizonyítékok jegyzéke; Panasz tartalma; Jegyzőkönyv tartalma; Panaszra adott
válasz; Termék lényeges adatai; Érintett vezetékneve; Érintett utóneve;
Érintett e-mail címe; Érintett telefonszáma:
Adatkezelés
időtartama: A kezelt adatokat - különösen az Érintett által
benyújtott panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát - az
Adatkezelő öt évig [Fgytv. 17/A. § (7) bekezdés] köteles megőrizni
Adatfeldolgozók: S.C. Create
Direct SRL (42-46 Siriului Str., 3rd floor, 014354, Bucharest, Romania;
nyilvántartási szám: RO 16678558;elektronikus elérhetőség:
office@createdirect.ro)
adatfeldolgozás célja: informatikai
szolgáltatások nyújtása, honlap üzemeltetése
9.2. Érintett
Adatkezelő által végzett, személyes
adatok kezelésével kapcsolatos folyamatok által érintettek közé tartoznak
-
a honlapon regisztrálók, azaz a Hűségprogramba belépők;
-
hírlevélre regisztrálók;
-
az Adatkezelővel kapcsolatot tartók;
-
az Adatkezelő részére panaszt benyújtók
(a továbbiakban együtt:
Érintett).
9.3. A személyes adatok Adatkezelő
általi megismerésének forrásai
Az Adatkezelő az Érintett személyes
adatait az Érintettől
-
a honlapon történő regisztráció, azaz a Hűségprogramba belépés;
-
hírlevélre feliratkozás
-
a kapcsolattartásra irányuló megkeresés;
-
a panasz benyújtása
során kapja meg.
9.4. Adatkezelés jogalapja, célja, a
kezelt adatok köre és az adatkezelés időtartama
9.4.1.
A Hűségprogramba való részvétel céljából kezelt adatok, az adatkezelés
jogalapja és időtartama
9.4.1.1. Adatkezelő
által a honlapon történő regisztrálás, azaz a Hűségprogramba belépés a
Hűségprogramnak az Érintett részére való lehetővé tétele céljából megvalósított
adatkezelésének jogalapja az Érintett hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bekezdés
a) pont]. A hozzájárulás bármikor visszavonható.
9.4.1.2. Adatkezelő
célja az Érintett általi, a honlapon történő regisztrációval kapott
hozzájárulás alapján kifejtett Hűségprogramban való részvételi lehetőség
biztosítása, a Hűségprogramban adatbázis építése, a jutalmak kiosztásával
kapcsolatos teljeskörű ügyintézés keretében kezeli az alábbi adatokat:
-
Érintett neve; Érintett e-mail címe; cégnév, adószám, cégjegyzékszám, székhely,
telefonszám, e-mailcím, foglalkozás, születési dátuma, felhasználó név, jelszó,
megvásárolt termékekkel kapcsolatos információ.
9.4.1.3. Az Adatkezelő
Hűségprogramban való részvételi lehetőség biztosítása érdekében kezelt adatokat
az Érintett hozzájárulásának visszavonásáig kezeli, azt követően törli. A
hozzájárulás bármikor ingyenesen visszavonható.
9.4.1.4. Érintett az
Adatkezelő Hűségprogramjában való részvételhez adott hozzájárulását Adatkezelő
honlapján a „Hozzáadás hírlevélhez" és a „Részvételi feltételeket
elfogadom” szövegezésű jelölő négyzetekre kattintással adhatja meg.
9.4.1.5. Az Érintett
hozzájárulásának megadásával belép a Hűségprogramba, ezáltal az Adatkezelő
valamennyi, a Hűségprogram keretében végzett tevékenységét az Érintett
irányában kifejti: Hűségprogramban való részvételi lehetőség biztosítását, a
Hűségprogramban adatbázis építését, a jutalmak kiosztásával kapcsolatos
teljeskörű ügyintézést.
9.4.2.
Adatkezelő reklám tevékenysége keretében kifejtett, Adatkezelő REHAU-terméket
és kampányokat tartalmazó hírleveinek küldése céljából kezelt adatok, az
adatkezelés jogalapja és időtartama
9.4.2.1. Adatkezelő és
partnerei REHAU-terméket és kampányokat tartalmazó hírleveleinek küldése
céljából megvalósított adatkezelés jogalapja az Érintett hozzájárulása [GDPR 6.
cikk (1) bekezdés a) pont; a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről
és egyes korlátairól 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (1) bekezdés is]. A
hozzájárulás bármikor visszavonható.
A kezelt adatok köre:
-
Érintett neve; Érintett e-mail címe;
9.4.2.3. Az Adatkezelő a
kezelt adatokat az Érintett hozzájárulásának visszavonásáig kezeli, azt
követően törli. A hozzájárulás bármikor ingyenesen visszavonható, a hírlevélről
az Érintett bármikor leiratkozhat, melyről Adatkezelő külön tájékoztatást nyújt
valamennyi hírlevélben.
9.4.3.
Adatkezelő és az Érintett közötti kapcsolattartás céljából kezelt adatok, az
adatkezelés jogalapja és időtartama
9.4.3.1. Adatkezelő és az
Érintett közötti kapcsolattartás céljából megvalósított adatkezelés jogalapja
az Érintett hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont]. A hozzájárulás
bármikor visszavonható.
9.4.3.2. Adatkezelő az
Érintett és ő közötte történő kapcsolattartás céljából az alábbi adatokat
kezeli:
-
Érintett neve; Érintett e-mail címe; cégnév, adószám, cégjegyzékszám, székhely,
telefonszám, e-mailcím, foglalkozás,
9.4.3.3.
Adatkezelő az Érintett kapcsolattartás céljából kezelt adatait az Érintett
hozzájárulásának visszavonásáig, vagy a hozzájárulás visszavonás hiányában az
Adatkezelő szolgáltatásának az Érintett tekintetében történő nyújtásának teljes
időtartama alatt, valamint azt követően az általános polgári jogi igények
elévülésének általános ideje alapján öt évszolgáltatásának az Érintett
tekintetében történő nyújtásának teljes időtartama alatt, valamint azt követően
az általános polgári jogi igények elévülésének általános ideje alapján öt évig
kezeli.
9.4.4.
Adatkezelő által az Érintett által benyújtott panasz kivizsgálása céljából
kezelt adatok, az adatkezelés jogalapja és időtartama
9.4.4.1. Az Adatkezelő az
Érintett által benyújtott panasz Adatkezelő általi kivizsgálása céljából
megvalósított adatkezelésének jogalapja az Adatkezelőre vonatkozó jogi
kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont].
9.4.4.2. Adatkezelő által az
Érintetti panasz kivizsgálása céljából az alábbi adatokat kezeli:
-
Panasz egyedi azonosítószáma; Panasz előterjesztésének helye és ideje; Panasz
előterjesztésének módja; Érintett által beküldött iratok, dokumentumok, egyéb
bizonyítékok jegyzéke; Panasz tartalma; Jegyzőkönyv tartalma; Panaszra adott
válasz; Termék lényeges adatai; Érintett vezetékneve; Érintett utóneve;
Érintett e-mail címe; Érintett telefonszáma.
9.4.4.3. Adatkezelőnek az
Érintett által benyújtott panasz kivizsgálása céljából történő adatkezelése
során az Érintett által benyújtott panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz
másolati példányát öt évig kezeli a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.
törvény 17/A. § (7) bekezdése alapján.
9.5.
Adatfeldolgozás
9.5.1.
Az Adatkezelő az Érintett adatait a szolgáltatás nyújtása során, annak teljesítése
érdekében, és ahhoz szükséges mértékben, szerződött partnerei részére átadja
adatfeldolgozásra.
9.5.2.
A szolgáltatásnyújtás teljesítése érdekében szükségesen igénybe vett,
Adatkezelő szerződött partnerei közé tartozó adatfeldolgozók, akik által az
Érintett adatai feldolgozásra kerülnek:
S.C. Create Direct SRL (42-46
Siriului Str., 3rd floor, 014354, Bucharest, Romania; nyilvántartási szám: RO
16678558 ; elektronikus elérhetőség: office@createdirect.ro
adatfeldolgozás célja: informatikai
szolgáltatások nyújtása, honlap üzemeltetése, szerver szolgáltatás nyújtása,
jutalmak kiosztásával kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
REHAU
Verwaltungszentrale AG (székhely: CH-3074 Muri b. Bern, Breichtenstrasse 2-4;
nyilvántartó hatóság és nyilvántartási szám: Handelsregisteramt des Kantons
Bern, CHE-101.937.973; elektronikus elérhetőség: datenschutz@rehau.com
adatfeldolgozás
célja: szerver szolgáltató
Dotmailer
(Dotmailer (székhely: dotmailer Limited, No.1 London Bridge, London, SE1 9BG,
United Kingdom; elektronikus elérhetőség: privacy@dotmailer.com)
adatfeldolgozás célja: Adatkezelő hírleveleinek küldése
9.6.
Adatbiztonság, az adatok megismerésére jogosultak
9.6.1.
Az adatkezelési időtartam lejártakor az Adatkezelő törli az Érintett adatait.
9.6.2.
Adatkezelő gondoskodik a kezelt adatok biztonságáról, és minden intézkedést
megtesz a Érintett magánszférájának védelme, a jogosulatlan hozzáférés,
megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés,
valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika
megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás, azaz annak érdekében, hogy az
Érintettek személyes adatai a jogszabályoknak megfelelő védelemben
részesüljenek.
9.6.3.
A személyes adatok automatizált feldolgozása során az Adatkezelő és az
adatfeldolgozó további intézkedésekkel biztosítja
-
a jogosulatlan adatbevitel megakadályozását;
-
az automatikus adatfeldolgozó rendszerek jogosulatlan személyek általi,
adatátviteli berendezés segítségével történő használatának megakadályozását;
-
annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy a személyes adatokat
adatátviteli berendezés alkalmazásával mely szerveknek továbbították vagy
továbbíthatják;
-
annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy mely személyes adatokat,
mikor és ki vitte be az automatikus adatfeldolgozó rendszerekbe;
-
a telepített rendszerek üzemzavar esetén történő helyreállíthatóságát és
-
azt, hogy az automatizált feldolgozás során fellépő hibákról jelentés
készüljön.
9.6.4.
Az Adatkezelő az adatbiztonság követelményének megtartásához szükséges
intézkedések körében számítógépes adatbázisban, automatikus és manuális módon
kezeli az Érintett adatait és intézkedett arról, hogy az Érintett adatainak
kezelése zárt, és minden esetben jelszóval védett rendszerben, merevlemezre
mentve történjen és e rendszereket csak a szolgáltatás nyújtásával
összefüggésben, az ahhoz elengedhetetlenül szükséges mértékben használják az
adatok megismerésére jogosultak.
9.6.5.
A számítógépes rendszerek tűzfallal és megfelelő vírusvédelemmel vannak
ellátva.
9.6.6.
Adatkezelő elvégzi a rendszer műszaki ellenőrzését és hiba észlelése vagy
jelzése esetén intézkedik.
9.6.7.
Adatkezelő biztosítja, hogy az adatokhoz hozzáférésére jogosultak teljeskörű,
adatvédelmi szabályokról történő tájékoztatását. Adatbiztonsági garanciaként
Adatkezelő vezetői tisztségviselőit és munkavállalóit titoktartási
kötelezettség és jogi felelősség terheli az e tevékenységük során megismert
személyes adatok tekintetében.
9.6.8.
A honlapra látogatók, valamint az Érintett számítógépének használatával az
Adatkezelő részére hozzáférhetővé váló információk és hálózati azonosítói (IP
cím) a honlap látogatottsági adatainak generálása, valamint az esetlegesen
felmerülő hibák és támadási kísérletek detektálása céljából naplózásra
kerülnek. A hálózati azonosítókat az Adatkezelő nem köti semmilyen olyan más
adathoz, amely alapján a honlapra látogató, vagy az Érintett személye
azonosítható lenne. A honlap látogatásával egyidejűleg jelen Adatkezelési
Tájékoztatóban rögzítetteken túl egyéb sütik, illetve webbug-ok letöltésére nem
kerül sor.
9.6.9.
Az Adatkezelő részéről a kezelt adatok megismerésére jogosultak köre az adott
adatkezelési cél érdekében kezelt adatkezelési időtartamhoz igazodóan
differenciált:
-
a honlapon történő regisztráció, a Hűségprogramba történő belépés, az
Adatkezelő hírleveleinek küldése, valamint a kapcsolattartás céljából az
Érintett hozzájárulásának visszavonásáig, ezek hiányában öt éves időtartamú
adatkezelése során az Érintett személyes adatainak megismerésére jogosultak az
Adatkezelő Marketing / PR munkakörben foglalkoztatott munkavállalói;
-
az Érintett által benyújtott panasz kivizsgálása céljából kezelt személyes
adatok öt éves adatkezelési időtartama alatt az Érintett személyes adatainak
megismerésére jogosultak az Adatkezelő ügyfélkapcsolati munkakörben
foglalkoztatott munkavállalói;
9.6.10.
Adatkezelő a reklámot, promóciót, ajánlatot, nyereményjátékot tartalmazó
hírlevél küldéséhez hozzájáruló nyilatkozatot tevő Érintettek személyes
adatairól nyilvántartást vezet.
9.7.
Érintetti jogok, jogorvoslati lehetőségek
9.7.1.
Érintett a jelen fejezetben rögzített jogait elektronikus úton, az
budapest@rehau.com e-mail címre, vagy postai úton az Adatkezelő székhelyére az
Adatkezelőnek címzett levélben gyakorolhatja.
9.7.2.
Az Érintett kérelmére írásban vagy elektronikus úton az Adatkezelő
tájékoztatást ad [GDPR 15. cikk (1) bekezdés; tájékoztatáshoz való jog]:
-
arról, hogy milyen adatokat kezel az Érintettről;
-
az adatkezelés céljairól;
-
azon címzettek kategóriáról, akik számára a személyes adatokat átadhatja;
-
az adatkezelés időtartamáról;
-
az Érintett jogairól és a jogorvoslati lehetőségeiről.
9.7.3.
Az Érintett kérelmére Adatkezelő a személyes adatok másolatát széles körben
használt elektronikus formátumban vagy az Érintett által választott más
formátumban rendelkezésére bocsátja. [GDPR 15. cikk (3) bekezdés; hozzáférési
jog, másolatkiadás iránti jog]
9.7.4.
Az Adatkezelő az Érintett kérésének megfelelően módosítja, pontosítja
(helyesbíti) az Érintett személyes adatát, valamint erre a felhasználói
profilon keresztül is lehetőséget biztosít. [GDPR 16. cikk; helyesbítéshez való
jog].
9.7.5.
Az Érintett adataihoz való hozzáféréséhez fűződő jogának gyakorlása, valamint
személyes adatainak helyesbítése céljából Adatkezelőhöz fordulhat.
9.7.6.
Az Érintett kérelmére Adatkezelő törli az Érintett személyes adatát. Az
Adatkezelő a kérelem teljesítését a GDPR 17. cikk (3) bekezdésében szereplő
okokból tagadhatja meg, így például abban az esetben, ha a személyes adatok
jogi igény előterjesztéséhez, érvényesítéséhez szükségesek, vagy a személyes
adatok kezelését előíró, az Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog
szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből, vagy a
véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása
céljából. [GDPR 17. cikk; törléshez való jog].
9.7.7.
Az Érintett a reklám tartalmú hírlevelek küldése, a Hűségprogramban való
részvételi lehetőség, valamint a kapcsolattartás céljából történő
adatkezeléshez adott hozzájáruló nyilatkozatát bármikor korlátozás és indokolás
nélkül, ingyenesen visszavonhatja, illetve bejelentheti a reklám küldésének
megtiltása iránti igényét. Ebben az esetben az Érintett valamennyi személyes
adatát Adatkezelő haladéktalanul törli a nyilvántartásból és az Érintett
részére a továbbiakban nem küld hírlevelet [hozzájárulás visszavonásához való
jog]. A visszavonás nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott
adatkezelés jogszerűségét.
9.7.8.
Az Érintett jogosult kérelmezni a személyes adatok kezelésének korlátozását
(zárolását)
-
ha vitatja a személyes adatok pontosságát, akkor azon időtartamig kérheti az
adatok zárolását, amíg Adatkezelő ellenőrizi a személyes adatok pontosságát;
-
ha az adatkezelés jogellenes, és az Érintett ellenzi a személyes adatok
törlését, és ehelyett azok felhasználásának korlátozását kéri;
-
Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra, de az Érintett kéri az
adatok zárolását jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy
védelméhez [GDPR 18. cikk; adatkezelés korlátozásához való jog (zárolás)]
Adatkezelő
zárolási kérelmét úgy teljesíti, hogy a személyes adatokat minden más személyes
adattól elkülönítetten tárolja. Így például elektronikus adatállományok
esetében külső adathordozóra kimenti, vagy a papír alapon tárolt személyes
adatokat külön mappába helyezi át. Adatkezelő a tárolás kivételével csak az
Érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez,
érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy
jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos
közérdekéből kezeli. Az adatkezelés korlátozásának e feloldásáról előzetesen
tájékoztatni fogjuk.
9.7.9.
Az Érintett jogosult arra, hogy személyes adatait széles körben használt,
géppel olvasható, tagolt formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy
ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa. Ezen túlmenően
Adatkezelő biztosítja, hogy erre irányuló kifejezett kérelme esetén közvetlenül
továbbítja Érintett adatait az Érintett által meghatározott másik
adatkezelőnek. [GDPR 20. cikk (1) és (2) bekezdése; adathordozhatósághoz való
jog].
9.7.10.
Adatkezelő az Érintett kérelmének beérkezését követő egy hónapon belül
tájékoztatja az Érintettet a hozott intézkedésekről. A kérelem megtagadása
esetén Adatkezelő a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül
tájékoztatja Önt a megtagadás indokairól, valamint arról, hogy panaszt nyújthat
be a Hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.
9.7.11.
A joggyakorlás díjmentes. Bizonyos esetekben Adatkezelő az adminisztratív
költségeken alapuló, díjat számíthat fel, vagy megtagadhatja a kérelem alapján
történő intézkedést, ha az Érintett az adatairól másolatot kér, vagy ha az
Érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege
miatt – túlzó).
9.7.12.
Adatkezelő fenntartja magának azt a jogot, hogy amennyiben megalapozott
kétségei vannak a kérelmet benyújtó személy kilétét illetően, akkor az Érintett
személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását kérje.
Ilyen esetnek tekinthető különösen az, ha az Érintett a másolat kéréséhez való
jogával él, amely esetben indokolt, hogy Adatkezelő meggyőződjön arról, hogy a
kérelem a jogosult személytől származik.
9.7.13.
A jelen pontban szabályozott eljárások kezdeményezése előtt az Érintettnek
lehetősége van - elektronikus úton benyújtható - panaszával az Adatkezelőhöz
fordulni az adatkezeléssel kapcsolatos aggályainak kiküszöbölése, valamint a
jogszerű állapot helyreállítása érdekében. Adatkezelő a panaszt egy hónapon
belül megvizsgálja, arról jegyzőkönyvet vesz fel és annak megalapozottsága
kérdésében döntést hoz, és döntéséről az Érintettet írásban, elektronikus úton
tájékoztatja. Ha az Adatkezelő az Érintett panaszának megalapozottságát
megállapítja, az adatkezelés jogszerű állapotát helyreállítja, vagy az
adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is –
megszünteti. Ekkor az Adatkezelő az Érintett adatait nem kezelheti tovább,
kivéve, ha az Adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő
erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Érintett
érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények
előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Az Adatkezelő
a panaszról és az annak alapján tett intézkedésekről értesíti azokat, akik
részére a panasszal Érintett adatot továbbította. Jelen pontban szabályozott
panaszeljárás az Érintettel történő kapcsolattartás keretében az adatkezeléssel
kapcsolatos aggályok kiküszöbölésére szolgál és nem vonatkozik Adatkezelő
termékeinek helyszíni megvásárlása esetén az azokkal kapcsolatos fogyasztói
jogok (szavatossági igények, jótállás, elállás, felmondás) érvényesítése
érdekében tett jognyilatkozatokra.
9.7.14.
Amennyiben az Érintett megítélése szerint az Adatkezelő megsértette a személyes
adatok védelméhez fűződő jogát, vagy az Adatkezelő jogellenes adatkezelést
végez, akkor a Hatóság eljárását kezdeményezheti. A Hatóság elérhetőségei:
postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.; e-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu;
telefonszám: +36 (1) 391-1400; honlap címe: www.naih.hu.
9.7.15.
Amennyiben az Érintett megítélése szerint az Adatkezelő megsértette a személyes
adatok védelméhez fűződő jogát, akkor a bírósági eljárást is kezdeményezhet és
követelheti az adatai jogellenes kezelésével vagy adatbiztonság megszegésével
az Érintettnek okozott kár megtérítését, személyiségi jogsérelem esetén
sérelemdíj megfizetését. Bírósági jogérvényesítés esetén az Érintett a pert
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindíthatja.
10. VIS
MAJOR
A jelen
Szabályzat értelmében vis majornak számít minden olyan esemény amelyet a
Szervező nem ellenőrizhet, nem állíthat helyre és nem láthat előre, ideértve a
Szervező akaratától független okokból megjelenő helyzetek megvalósulását,
amelyek a Szabályzatban előírt kötelezettségek megvalósítását megakadályozzák.
Amennyiben egy vis major vagy váratlan esemény teljes mértékben vagy
részlegesen megakadályozza a Szabályzat teljesítését és a hűségprogram
folytatását, a Szervező a kötelezettségeinek megvalósításának kötelezettsége
alól mentesül arra az időre amelyre a megvalósítás késleltetett vagy meggátolt.
Amennyiben a Szervező vis major vagy váratlan eseményre hivatkozik, köteles e
tényt az esemény megtörténte után legfeljebb 5 munkanappal a Résztvevő tudomására
hozni.
A jelen
Szabályzatot illetően váratlan eseménynek minősül, de ezekre nem korlátozott:
a) az adatbázisok elvesztése; b) az adatok és jutalmak mentésére szolgáló
informatikai rendszer meghibásodása; c) nyomtatási hibák, ideértve az emberi
tévedésből adódó hibák; d) elektronikus vagy más módon történő, a hűségprogram
mechanizmusának csalása; e) bármely olyan előírás, amely a Szabályzat hatályba
lépése után jelenik meg és amelyek a Szabályzat feltételeit módosíthatják.
11.
JOGORVOSLAT ÉS CSALÁS
A Szervezőnek
nem áll módjában az Résztvevő által megadott adatok helytállóságát sem
regisztrálás során, sem azt követően ellenőrizni. A Résztvevő által megadott
személyes adatok hiányossága, vagy elírása esetén a jelen Hűségprogramban való
részvétel meghiúsulásárt, illetve a jutalom kézbesíthetetlenségéért a Szervező
nem vállal felelősséget. A Résztvevők az általuk tévesen szolgáltatott
adatokból eredő valamennyi következményt maguk kötelesek viselni. Minden ezzel
kapcsolatos a felelősség, valamint minden ezzel járó jogi és anyagi
következmény minden esetben a Regisztrálót terheli. A Szervező kizár
minden felelősséget a Programban való részvétel, illetve részvétel meghiúsulása
során bekövetkezett költségekért, károkért, veszteségekért.
A Szervező és
Résztvevők között felmerült esetleges viták elsősorban békés úton rendezendők.
A Szervező felelősségét kizárja és és nem vesz részt a feltöltött számlák
fölötti tulajdonjogra vonatkozó, illetve bármilyen jogcímen indult esetleges
jogviták tekintetében, amelyek a Hűségprogramban részt vevő termékek vásárlását
bizonyítják. A Szervező jogosult az összes szükséges intézkedést megtenni és az
illetékes hatóságokat haladéktalanul értesíteni, amennyiben a Hűségprogramot,
illetve rendszert érő, illetve azokat fenyegető csalás illetve egyéb
büntetőjogi tényállás megvalósítására irányuló kísérletet, vagy visszaélést
tapasztal, illetve minden olyan kísérlet esetén, amely a hűségprogram imázsát
vagy költségeit befolyásolná.
12.
ADÓFIZETÉS
SC Create
Direct SRL, mint szervező társ, köteles a résztvevők által jutalom formában
megszerzett jövedelemre vonatkozó adót kiszámítani és kifizetni, ha esedékes, a
hatályos Adóügyi Törvény előírásai értelmében, bármilyen más adóügyi, vagy más
természetű kötelezettség kifizetése a nyerteseké.
13. A
HŰSÉGPROGRAM SZABÁLYZATA
A
résztvételi/lebonyolítási Szabályzat ingyenesen rendelkezésre áll a
hűségprogram teljes ideje alatt bárki számára a http://rewards.rehau.hu/ oldalon.
14. A
HŰSÉGPROGRAM MEGSZŰNÉSE
A jelen
hűségprogram vis major vagy váratlan esemény, a jogszabályi keretek
megváltoztatása esetén szűnik meg, ha a hűségprogram megszervezése vagy
lebonyolítása a projekt tervezett költségeit túlhaladja vagy a törvény nem
engedélyezi a további lebonyolítást.
REHAU
fenntartja a jogot, hogy a hűségprogramot egyoldalúan, indoklás nélkül bármikor
azonnali hatállyal felfüggessze.
15. EGYÉB
RENDELKEZÉSEK
Bármely
Résztvevő, aki a Szervezők tudomására kíván hozni a hűségprogram
lebonyolítására vonatkozó tényeket, rögtön a tények megállapítása után a REHAU Forgalmazó
Kft.-hez fordulhat az alábbi elérhetőségeken:
2051 Biatorbágy, Rozália park 9.
budapest@rehau.com
Engineering progress
Enhancing lives