Mi az a REHAU hűségprogram?

A REHAU hűségprogram keretében a REHAU hivatalos partnerei (ARP-k) és a kivitelezők pontokat gyűjthetnek REHAU épületgépészeti termékek vásárlásakor. Ide tartozik a RAUTITAN, a RAUPIANO és az FH (RAUTHERM) rendszer, melyek megtalálhatók 2017-es GT árlistánkban.

Hogyan működik a program?

Minden alkalommal, amikor a vállalat a 2014-es árlistában szereplő REHAU épületgépészeti terméket vásárol, hűségpontokat írunk jóvá, amelyek a hűségprogram katalógusában szereplő termékekre válthatók be.

Meddig tart a program?

A program 2014 decemberében indul, és további értesítésig tart.

Hogyan gyűjthetők hűségpontok?

A hűségpontokat a vállalat internetes vásárlásaikor írjuk jóvá. A számlát vagy a rendelési visszaigazolást minden esetben el kell küldeni jóváhagyásra a REHAU HŰSÉGPROGRAM e-mail-címére (rewards@rehaurewards.hu). A jóváhagyásig a hűségpontok mellett a „Függőben” megjegyzés látható a „Saját fiók” oldalon, ami azt jelzi, hogy a pontokat még nem adtuk hozzá az egyenleghez. A számla jóváhagyását követően a hűségpontok automatikusan hozzáadódnak az egyenleghez, és így beválthatók.

Miért kell felhasználói fiókot létrehozni?

A felhasználói fiókra azért van szükség, hogy minden alkalommal, amikor a vállalat vásárol, hűségpontokat írhassunk jóvá. Fiók nélkül nem lehetséges a pontgyűjtés.

Hogyan hozható létre felhasználói fiók?

Fiók létrehozásához nyissa meg a REHAU HŰSÉGPROGRAM weboldalát (rewards.rehau.hu), majd kattintson a „Regisztráció” lehetőségre.

Mennyi hűségpont szerezhető?

A hűségpontok száma a vásárlásoktól függ. Minden 10 euró nettó vásárlási összegért 1 hűségpont jár. Ha Ön hivatalos partner (ARP), kétszer annyi pontot írunk jóvá.

Beválthatók a hűségpontok a következő alkalommal, amikor REHAU épületgépészeti terméket vásárolok?

A hűségpontok nem válthatók be REHAU épületgépészeti termék vásárlásakor. A pontokat kizárólag a HŰSÉGPROGRAM katalógusában szereplő termékekre lehet beváltani.

Hogyan történik a hűségpontok beváltása?

A hűségpontok beváltásához nyissa meg a „Hűségpontok és ARP katalógus” oldalt. Itt látható, hogy mely termékekre válthatók be a hűségpontok, és az egyes termékekhez hány pontra van szükség. Ha egy termék neve szürke, akkor a termék jelenleg nem elérhető, vagy Ön nem rendelkezik elegendő hűségponttal a kiválasztásához.

Előfordulhat, hogy nem hagyják jóvá a számlámat?

Nagyon kicsi a valószínűsége annak, hogy egy számlát nem fogadunk el. Ha mégis így lenne, e-mailben értesítjük Önt az elutasítás okáról.

Mennyi idő szükséges a számlák jóváhagyásához?

A számlákat általában a beérkezéstől számított 7 munkanapon belül jóváhagyjuk.

Mennyi idő szükséges a hűségpontok jóváírásához?

A számla jóváhagyása után azonnal jóváírjuk a hűségpontokat, így azok mellől eltűnik a „Függőben” jelölés.

Miért kell megadni a vásárlás adatait?

A vásárlás adatait a számla ellenőrzése és a hűségpontok jóváírása érdekében kell megadni. Ha probléma merül fel a vásárlás adatainak megadásakor, olvassa el a „Hibaelhárítás” részt. Ha nem sikerül megoldani a problémát, küldje el a számla másolatát a REHAU hűségprogram munkatársának, Burak Tekkének, aki rögzíti az adatokat Ön helyett. E-mail: rewards@rehaurewards.hu. Telefon: 023 700 707.

Mit jelent a függőben lévő pont?

A függőben lévő pontok a jóváhagyásra váró hűségpontok. A REHAU hűségprogram munkatársainak a számlamásolat beérkezése után 7 munkanapra van szüksége a hűségpontok jóváhagyásához, azaz a függőben lévő pontok jóváírásához.

Hogyan kell rögzíteni a vásárlás adatait?

A vásárlás adatainak megadásához kattintson a „Vásárlás rögzítése” lehetőségre, és töltse ki az űrlapot. (A kötelezően kitöltendő mezőket * jelöli.)

Miért van függőben a számlám jóváhagyása?

Ha a számláját 10 munkanap elteltével sem hagytuk jóvá, kérjük, küldje be ismét. Ha a számla másolatát faxon küldte el, ellenőrizze, hogy jó számot használt-e. Ha a számla jóváhagyása újabb 5 munkanap után sem történik meg, küldje el ismét a számlát. Kizárólag a programba történő regisztrációt követően kelt számlákat hagyjuk jóvá.

Mennyi idő alatt érkeznek meg a hűségpontok beváltásakor kiválasztott termékek?

A megrendelések teljesítéséhez legalább 5-7 munkanap szükséges. A Magyarország területére történő kiszállítás legfeljebb 28 munkanapot vesz igénybe. Ha a csomagot ennyi idő elteltével sem kapta meg, írjon az rewards@rehaurewards.hu e-mail-címre, vagy hívja a 023 700 707 telefonszámot.

Nemrégiben láttam egy terméket a listában, erre gyűjtöttem a hűségpontokat, azonban időközben eltűnt a listáról. Mi történt?

A hűségprogram termékválasztéka rendszeresen változik. Ha nem talál egy terméket a listában, az sajnos elfogyott.

Miért jelennek meg bizonyos termékek szürkén a „HŰSÉGPROGRAM katalógus” oldalon?

Ha az „ARP katalógus” oldalon egy termék neve szürke, akkor a termék jelenleg nem elérhető, vagy Ön nem rendelkezik elegendő hűségponttal a kiválasztásához.

Hogyan törölhető a felhasználói fiók?

A fiók törlésének igényléséhez írjon az rewards@rehaurewards.hu e-mail-címre, vagy hívja a 023 700 707 telefonszámot.

Próbáltam regisztrálni, de nem sikerült. Mi a teendő?

Ellenőrizze, hogy minden kötelező (azaz *-gal jelölt) mezőt kitöltött-e a regisztrációs űrlapon. Ha a probléma továbbra is fennáll, engedélyezze a sütik használatát a webböngészőben. Ha a probléma továbbra is fennáll, használjon másik böngészőt a regisztrációhoz. Ha így sem jár sikerrel, írjon az rewards@rehaurewards.hu e-mail-címre, vagy hívja a 023 700 707 telefonszámot.

Próbáltam rögzíteni egy vásárlás adatait, de nem sikerült. Mi a teendő?

Ellenőrizze, hogy minden kötelező (azaz *-gal jelölt) mezőt kitöltött-e a rögzítési űrlapon. Ha a probléma továbbra is fennáll, engedélyezze a sütik használatát a webböngészőben. Ha a probléma továbbra is fennáll, használjon másik böngészőt a rögzítéshez. Ha így sem jár sikerrel, írjon az rewards@rehaurewards.hu e-mail-címre, vagy hívja a 023 700 707 telefonszámot.

Beváltottam a hűségpontjaimat, de nem a választott terméket vagy méretet kaptam. Mi a teendő?

Írjon az rewards@rehaurewards.hu e-mail-címre, vagy hívja a 023 700 707 telefonszámot.

Beváltottam a hűségpontjaimat, de a választott termékek még nem érkeztek meg. Mi a teendő?

A kiszállításhoz a megrendeléstől számítva legalább 5-7 munkanapra van szükségünk. A Magyarország területére történő kiszállítás legfeljebb 28 munkanapot vesz igénybe. Ha a csomagot ennyi idő elteltével sem kapta meg, írjon az rewards@rehaurewards.hu e-mail-címre, vagy hívja a 023 700 707 telefonszámot.